Over ons

1,2..8?
Waarom gewoon doen als het leuker kan?! Onder het motto ‘gek is goed, maf is beter’, trekken jeugdvrienden Peter Bosschaart en Chris Gerritzen de stoute clownsschoenen aan. Als Klaas Pindakaas en Sjakie Stinksok veroveren ze met hun ludieke kindershow in razend tempo campings in het hele land. Omdat tellen een stuk sneller gaat als je een aantal cijfers overslaat, tellen de clowns van 1 naar 2 meteen maar door naar 8. Kinderen nemen dit massaal over en 1,2..8 Entertainment is een feit.

Van feestanimatie naar volwaardig entertainment
De aanvragen belanden in een stroomversnelling en al snel kunnen de twee vrienden het alleen niet meer aan. Gelukkig trekken zij met hun aanstekelijke concept van heinde en verre de meest ludieke entertainers aan. Met in haar kielzog jongleerkampioenen, vuurspuwers, internationale circusartiesten, ballonnenclowns, steltlopers, muzikanten en ander artistiek gespuis, vergaart 1,2..8 een wonderlijk artiestenbestand met een schat aan talent. Ook clown.nl, de website met de leukste clowns van Nederland, ziet het levenslicht.

Projecten en promotie
Niet vies van een uitdaging, stort 1,2..8 zich voor elke aanvraag vol overgave in het diepe. Humor en perfectionisme gaan hand in hand: de opdrachten worden steeds omvangrijker en complexer van aard en de expertise groeit gestaag. Het draait niet langer alleen om animatie, maar ook om catering, aankleding, techniek, beveiliging, facilitering en logistiek. Meer handen zijn nodig, dus er komt personeel in dienst. Met de manier waarop de 1,2..8’ers invulling weten te geven aan bedrijfsevenementen, festivals, winkelcentrumpromotie, schoolprojecten en themadagen, groeien ze uit tot een uniek en volwaardig speler op de entertainmentmarkt. Inspelend op de moderne consument ontwikkelde 1,2..8 een unieke online marketingstrategie. Met de inzet van Social Media en persoonlijke e-mailaanbiedingen en –acties, kunnen winkelcentra zo doelgerichter en effectiever hun (potentiële) klanten bereiken. Deze insteek blijkt succesvol en maakt 1,2..8 koploper op het gebied van online winkelcentrumpromotie.

Entertainment als educatietool
Zo’n 15 jaar onderweg, bouwde 1,2..8 een schat aan ervaring op. En met zoveel gespecialiseerde kennis in huis kon het niet uitblijven dat hen gevraagd werd die te delen. Eerst als gastdocent voor specifieke thema’s, maar al snel volgde vanuit verschillende ROC’s het verzoek om complete lesmodules in te vullen. Het lesgeven maakte 1,2..8 zo enthousiast dat zij meerdere lesprogramma’s ontwikkelden voor alle vormen van onderwijs. Met inmiddels ieder schooljaar zo’n tien vakdocenten voor de klas, vormt educatie met een glimlach nu een belangrijk onderdeel van het bedrijf. Omdat ook vanuit het bedrijfsleven steeds meer de vraag kwam naar ludieke workshops of teambuildingsuitjes, breidde 1,2..8 hun educatie-concept verder uit met doordachte, toegespitste workshops: onvergetelijke leermomenten met een knipoog.

1,2..8!
Uw wensen, onze mensen! 1,2..8 gaat altijd op zoek naar de creatiefste, best passende invulling voor uw evenement, zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen. Wie zeker wil zijn van entertainment, promotie of educatie waar nog lang over wordt nagepraat, hoeft dus niet verder te zoeken. Die telt gewoon tot 1,2..8!

Ook 1,2..8 beleven? Neem gerust contact met ons op!